.

.

.

September 23, 2008

သခၤါရ တရား န႔ဲ စစ္အာဏာရွင္မ်ား - အပိုင္း(၃)

ျပည္တြင္းမွ အထူးသတင္းမ်ား - အပိုင္း(၃)

စာဖတ္သူမ်ားရဲ ့ေတာင္းဆိုခ်က္အရ ျပည္တြင္းက စစ္ဖက္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက ဒီအပိုင္းမွာ အတြင္းေရးမွဴး (၂) ဒုတိယဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ဦးအေၾကာင္းကို ေရးသားေပးပို႔လာလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ကိုဖုိးတရုတ္က ေက်းဇူးတင္စြာနဲ႔ စာဖတ္သူမ်ား ေလ့လာႏိုင္ဖို႔ ဆက္လက္တင္ျပထားပါတယ္။

န၀တရဲ ႔ အတြင္းေရးမွဴး(၂) ဗိုလ္တင္ဦးဟာ ဗုိလ္သင္တန္းေက်ာင္းဆင္း အပတ္စဥ္(၂၂) ကျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာမဆလေခတ္ကတည္းက ခမရ (၁၀၆) တပ္ရင္းမွဴး၊ တပ္မ(၅၅) ဗ်ဴဟာမွဴး၊ စစ္ဦးစီးမွဴး ဗိုလ္မွဴးႀကီး (စစ္ဆင္ေရး) ထိ အဆင့္ဆင့္ ရာထူးကို ရယူခဲ့တာမို႔ ယခင္တုိင္းမွဴး တပ္မမွဴးအေတာ္မ်ားမ်ားက ဆရာတစ္ဆူလို သတ္မွတ္ျခင္း ခံခဲ့ရသူ ျဖစ္ပါတယ္။ န၀တ တက္လာခါစမွာ စစ္ဦးစီးအရာရွိခ်ဳပ္(ၾကည္း) ရာထူးရယူကာ အတြင္းေရးမွဴး (၁) ျဖစ္ေနတဲ့ ဗိုလ္ခင္ညြန္႔ ႏွင့့္ အၿပိဳင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ သူတုိ႔ ႏွစ္ဦးဟာ န၀တ လုပ္ငန္းစဥ္တေလ်ာက္ မၾကာခဏ လုပ္ငန္းသေဘာ ျပႆနာမ်ား ဆက္တုိက္ ျဖစ္ခဲ့ရၿပီး ၂၀၀၀ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ပဋိပကၡ ျပင္းထန္ခဲ့ရပါတယ္။ ကက (ၾကည္း) ေလးလပါတ္ အစည္းအေ၀းတစ္ခုမွာ ဗုိလ္ခင္ညႊန္႔ႏွင့္ ဗုိလ္တင္ဦး စကားမ်ားခဲ့ရာ အစည္းအေ၀းၿပီးဆံုးခ်ိန္တြင္ တပ္ထံုးစံအရ တပ္မေတာ္ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ နဲ႔ ဒုတိယ တပ္မေတာ္ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္တုိ႔ အစည္းအေ၀းခန္းထဲက ထြက္ခြာၿပီးမွ က်န္သူမ်ား ထြက္ခြာရတဲ့ ထံုးစံရွိရာ အဲဒီေန႔မွာေတာ့ ဗုိလ္တင္ဦးက အေလးျပဳၿပီး ခပ္မာမာ အရင္ ထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။

ဒါကိုသိေတာ့ ဗုိလ္သန္းေရႊနဲ႔ ဗိုလ္ေမာင္ေအးက စစ္ရံုးဆင္၀င္ေအာက္ ကားအထိ လိုက္လံၿပီး ျဖန္ေျဖခ်ိန္မွာေတာ့ ဗိုလ္တင္ဦးက သူဟာ စစ္သားစစ္စစ္ ျဖစ္ေၾကာင္း သူ႔ပခံုးက အပြင့္ေတြကို “ညႇစ္” လိုက္ရင္ ေခြ်းနဲ႔ေသြးေတြ ထြက္လာရေစမယ္လို႔ မေက်မနပ္ ေျပာဆုိကာ အေလးျပဳ ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ ဒီၾကားထဲ ဦးေန၀င္းရဲ ႔ ေျမးေတြ ကိစၥနဲ႔ စပ္လ်ဥ္းၿပီး အတြင္းေရးမွဴး(၂) ဗုိလ္တင္ဦးက အစည္းအေ၀းမွာ ျပစ္တင္ေ၀ဖန္ခဲ့တာမို႔ န၀တအတြင္းမွာ အခ်င္းခ်င္း မေက်နပ္မႈမ်ား အုပ္စုအတြင္း ျဖစ္ေပၚခဲ့ျပန္ပါတယ္။ အတြင္းေရးမွဴး(၂) ဗိုလ္တင္ဦးဟာ ေမာ္လၿမိဳင္-ဖားအံ ခရီးစဥ္မွာ ရတခတုိင္းမွဴး ဗုိလ္ခ်ဳပ္စစ္ေမာင္က ရဟတ္ယာဥ္ ပုိင္းေလာ့ (Pilot) အေနနဲ႔ ရဟတ္ယာဥ္ မေကာင္းေၾကာင္း သတင္းပို႔ထားလို႔ ယာဥ္တန္းနဲ႔ ဖားအံကို သြားဖို႔ စီစဥ္ထားေၾကာင္း တင္ျပခဲ့ေပမဲ့ ဗုိလ္တင္ဦးက ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ရံုး ၀န္ႀကီး ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္လြန္းေမာင္ ရန္ကုန္မွာ အစည္းအေ၀းရွိေသးလုိ႔ မမွီမွာ စိုးရိမ္လုိ႔ ဖားအံကို ရဟတ္ယာဥ္ျဖင့္သာသြားဖို႔ ဇြတ္ေမာင္းခိုင္းခဲ့ရာမွ ပ်က္က် ေသဆံုးခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီျဖစ္စဥ္နဲ႔ စပ္လ်ဥ္းၿပီး အတြင္းေရးမွဴး(၂) စီးတဲ့ MI (17) ရဟတ္ယာဥ္ဟာ ရုရွားလုပ္ ေခတ္မွီရဟတ္ယာဥ္ျဖစ္ၿပီး ရုရွားပါရဂူမ်ား ျမန္မာျပည္သို႔ ဆင္းလာကာ သူတို႔ရဟတ္ယာဥ္ ဒီေလာက္ထိ အဆင့္အတန္း မနိမ့္ေၾကာင္း ကာကြယ္ေျပာဆုိသြားခဲ့ပါတယ္။ ရဟတ္ယာဥ္ Pilot အေနနဲ႔ ျမဴႏွင္းမ်ား အုပ္ဆုိင္းေနတာကို စိုးရိမ္လြန္ၿပီး သံလြင္ျမစ္ေၾကာင္းကို ဆင္းလိုက္ခါမွ ဖားအံ တံတားႀကီးကို ဘြားကနဲ ျမင္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အရွိန္ယူၿပီး အျမင့္သို႔ ဆြဲတင္လိုက္တဲ့ အတြက္ ရဟတ္ယာဥ္ အၿမီးနဲ႔ ေရစီးသန္ေသာ လႈိင္းနဲ႔ ပုတ္မိကာ ပ်က္က်သြားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေသဆံုးသြားသူ ရဟတ္ယာဥ္မွဴး ကိုသာ အျပစ္ပံုခ်ၾကကာ အမွန္တကယ္ လုပ္ႀကံမႈ ရွိ မရွိလည္း ေသဆံုးသူ Pilot သာလွ်င္ အသိဆံုး ျဖစ္ေနပါတယ္။

No comments: