ေလတပ္မွ ခြက္ေပ်ာက္စစ္ဗိုလ္မ်ားရဲ႕ အေျခအေနကို ေလတပ္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက စည္းလံုးျခင္းရဲ႕ အင္အားဝက္ဘ္ဆိုဒ္သို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။ တပ္မေတာ္(ေလ)ကေန အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ဗိုလ္ႀကီးနဲ႔ ဗိုလ္မွဴး အဆင့္ထက္ပိုၿပီး အဆင့္တိုးေပးစရာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ မရွိေတာ့သူမ်ား အားလံုး ႏႈတ္ထြက္ခြင့္တင္သူတင္၊ ၀န္ႀကီးဌာန အခ်ိဳ႕သို႕ ေျပာင္းရန္ ႀကိဳးစားသူ ႀကိဳးစားလုပ္ေနျခင္းကို ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္(ေလ)က အားလံုးသြားခြင့္ မျပဳႏုိင္ဘူးလို႕ ေျပာခဲ့တာေၾကာင့္ အဲဒီ လႈပ္ရွားမႈမွာ ပါတဲ့ အရာရွိ ၄၀ ေက်ာ္ မေက်မနပ္ ျဖစ္ေနၾကတယ္။ စစ္တကၠသိုလ္ DSA (34,35 ,36 ,37,41,42) ႏွင့္ ဗိုလ္သင္တန္းေက်ာင္းဆင္း OTS(၈၅/၉၁) တို႔မွ ဗိုလ္မွဴးမ်ား၊ ဗိုလ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္တယ္။ ေလတပ္စခန္းအသီးသီးမွ ေလသူရဲမ်ားေရာ၊ စက္မႈလက္မႈ ဌာနခြဲေအာက္မွ ခြက္ေပ်ာက္အရာရွိမ်ားေရာ ျဖစ္သလို အခ်ိဳ႕ တပ္အေပၚ စိတ္ကုန္ေနေသာ DSA 44 ေနာက္ပိုင္းႏွင့္ စစ္အင္ဂ်င္နီယာ တကၠသိုလ္ DSTA -3 ေနာက္ပိုင္းမွ အရာရွိမ်ားပါ ျဖစ္တယ္။
ေလတပ္မွ ခြက္ေပ်ာက္စစ္ဗိုလ္မ်ားအနက္ Navigator/Signaller မွ အရာရွိျဖစ္လာတဲ့ ဗိုလ္သင္တန္းေက်ာင္းဆင္း (ဘဲြ႔ရ အပတ္စဥ္) OTS (၉၉ႏွင့္ ၁၀၀) တို႔မွ အရာရွိ (၈) ဦးကို ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသို႔ ေျပာင္းေပးလိုက္ၿပီး ဦးစီးအရာရွိအဆင့္သာ ေပးလိုက္ရာ လစာ က်ပ္ ၇ ေသာင္း ေအာက္သာ ရသည့္အျပင္ အဆင့္နိမ့္ရာထူးျဖင့္ပို႔ကာ တမင္ႏွိပ္ကြပ္လိုက္သည္ ဟု သိရွိရပါတယ္။ တဖန္ ကက(ေလ)မွာ ဖြဲ႔စည္းပံု ဌာနအသစ္ေတြ ထပ္ဖြဲ႕ဖို႕ လူစာရင္း ျပဳစုခိုင္းေနတယ္လို႔ သိရၿပီး ဆႏၵျပဳသူေတြကို ဦးစားေပးမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ အမွန္ကေတာ့ ဗိုလ္မွဴးေတြ အရမ္းမ်ားေနလို႔ မူလဖြဲ႕စည္းပံုအတိုင္း ေနရာမေပးႏိုင္ေတာ့သလို၊ ေလယာဥ္ ေတြကလည္း မရွိေတ့ာတဲ့အတြက္ လူၾကားေကာင္းေအာင္ လုပ္တာျဖစ္ေၾကာင္း ေလတပ္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက သံုးသပ္ၾကပါတယ္။ စစ္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္း DSA (၄၁ ႏွင့္ ၄၂) တို႔မွ ဗိုလ္မွဴး မ်ားအနက္ အမ်ားစုမွာ ထြက္စာတင္ျခင္း၊ အရပ္ဘက္ ၀န္ႀကီးဌာနအခ်ိဳ႕သို႔ ေျပာင္းရန္ ႀကိဳးစားေနၾကေၾကာင္း ထပ္မံသိရွိရပါတယ္။
အလားတူ စစ္အင္ဂ်င္နီယာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္း၊ DSTA ဆင္း အင္ဂ်င္နီယာ အမ်ားစုမွာလည္း ထိုကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရပါတယ္။ အဲဒီ အႀကိတ္အခဲကို ေျဖႏုိင္ဖို႔ ေလခ်ဳပ္က UAV Squadron, meteorological Squadronနဲ႕ IT Research Squadron ဆိုၿပီး ေလသူရဲနဲ႕ စက္မႈအရာရွိေတြကို စတင္ ဆႏၵေတာင္းခံခိုင္းျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဌာနေတြရဲ႕ ေနရာကေတာ့ ေလတပ္အရာရွိမ်ား သည္းေျခႀကိဳက္ ေနျပည္ေတာ္/ရန္ကုန္နဲ႕ မိတၳီလာ ၃ ေနရာမွာဘဲ ေနရမွာလို႕ မက္လံုး ေပးထားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္တမ္း အုပ္ခ်ဳပ္မႈန႔ဲ စီမံမႈ Plan ေသခ်ာမရွိပဲ ဖုတ္ပူမီးတိုက္ လုပ္ေနက် ထံုးစံအတိုင္း လုပ္ျပန္ၿပီလို႔ ေလတပ္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အားသို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။
ေလတပ္မွ ခြက္ေပ်ာက္စစ္ဗိုလ္မ်ားအနက္ Navigator/Signaller မွ အရာရွိျဖစ္လာတဲ့ ဗိုလ္သင္တန္းေက်ာင္းဆင္း (ဘဲြ႔ရ အပတ္စဥ္) OTS (၉၉ႏွင့္ ၁၀၀) တို႔မွ အရာရွိ (၈) ဦးကို ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသို႔ ေျပာင္းေပးလိုက္ၿပီး ဦးစီးအရာရွိအဆင့္သာ ေပးလိုက္ရာ လစာ က်ပ္ ၇ ေသာင္း ေအာက္သာ ရသည့္အျပင္ အဆင့္နိမ့္ရာထူးျဖင့္ပို႔ကာ တမင္ႏွိပ္ကြပ္လိုက္သည္ ဟု သိရွိရပါတယ္။ တဖန္ ကက(ေလ)မွာ ဖြဲ႔စည္းပံု ဌာနအသစ္ေတြ ထပ္ဖြဲ႕ဖို႕ လူစာရင္း ျပဳစုခိုင္းေနတယ္လို႔ သိရၿပီး ဆႏၵျပဳသူေတြကို ဦးစားေပးမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ အမွန္ကေတာ့ ဗိုလ္မွဴးေတြ အရမ္းမ်ားေနလို႔ မူလဖြဲ႕စည္းပံုအတိုင္း ေနရာမေပးႏိုင္ေတာ့သလို၊ ေလယာဥ္ ေတြကလည္း မရွိေတ့ာတဲ့အတြက္ လူၾကားေကာင္းေအာင္ လုပ္တာျဖစ္ေၾကာင္း ေလတပ္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက သံုးသပ္ၾကပါတယ္။ စစ္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္း DSA (၄၁ ႏွင့္ ၄၂) တို႔မွ ဗိုလ္မွဴး မ်ားအနက္ အမ်ားစုမွာ ထြက္စာတင္ျခင္း၊ အရပ္ဘက္ ၀န္ႀကီးဌာနအခ်ိဳ႕သို႔ ေျပာင္းရန္ ႀကိဳးစားေနၾကေၾကာင္း ထပ္မံသိရွိရပါတယ္။
အလားတူ စစ္အင္ဂ်င္နီယာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္း၊ DSTA ဆင္း အင္ဂ်င္နီယာ အမ်ားစုမွာလည္း ထိုကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရပါတယ္။ အဲဒီ အႀကိတ္အခဲကို ေျဖႏုိင္ဖို႔ ေလခ်ဳပ္က UAV Squadron, meteorological Squadronနဲ႕ IT Research Squadron ဆိုၿပီး ေလသူရဲနဲ႕ စက္မႈအရာရွိေတြကို စတင္ ဆႏၵေတာင္းခံခိုင္းျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဌာနေတြရဲ႕ ေနရာကေတာ့ ေလတပ္အရာရွိမ်ား သည္းေျခႀကိဳက္ ေနျပည္ေတာ္/ရန္ကုန္နဲ႕ မိတၳီလာ ၃ ေနရာမွာဘဲ ေနရမွာလို႕ မက္လံုး ေပးထားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္တမ္း အုပ္ခ်ဳပ္မႈန႔ဲ စီမံမႈ Plan ေသခ်ာမရွိပဲ ဖုတ္ပူမီးတိုက္ လုပ္ေနက် ထံုးစံအတိုင္း လုပ္ျပန္ၿပီလို႔ ေလတပ္နဲ႔ နီးစပ္သူမ်ားက စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အားသို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။
No comments:
Post a Comment