.

.

.

May 11, 2008

စည္းလုံးျခင္းရဲ႔အင္အား ဘေလာ့တြင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မိတ္ဆက္ျခင္း

ကၽြန္ေတာ္ဒီဘေလာ့မွာေရးခြင့္ရတဲ့အတြက္၀မ္းသာမိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္အရင္မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္က ကိုရဲပါ။ ကၽြန္ေတာ့္အသက္က (၂၂)ပါခင္ဗ်ာ။ ရည္းစားမရွိ၊ အိမ္ေထာင္မရွိတဲ့လူပ်ိဳစစ္စစ္ ေလးတစ္ေယာက္ပါ။ ၾကြား၀ါ၍ေျပာျခင္းမဟုတ္ပါ။ အရွိကို အရွိအတုိင္းျဖစ္ပါသည္။ ေနာင္ေနာက္ေသာအခါမ်ား တြင္ယခုဘေလာ့တြင္ ကၽြန္ေတာ္စာေရးေသာ အခါကၽြန္ေတာ့္ကေလာင္အမည္အား (ကိုရဲ - ေသြးသစ္) ဟု ဆက္လက္ေရးသားေဖာ္ျပမည္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိကေလာင္အမည္မွာဘယ္သူမွေပးထားျခင္းမဟုတ္ပါ။ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ကုိယ့္ကုိယ္ကို ေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ကၽြန္ေတာ္သည္ဂ်ပန္ႏုိင္ငံရွိမုိးေသာက္ၾကယ္ဘေလာ့တြင္ပင္တုိင္သတင္းေရးပါသည္။ယခုကေလာင္ အမည္ႏွင့္ပင္ျဖစ္ပါသည္။မိတ္ေဆြမ်ားလမ္းႀကဳံပါကကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘေလာ့တြင္လည္းသတင္းမ်ား ၀င္ေရာက္ ၾကည့္ရႈႏုိင္ပါသည္။ယခုစည္းလုံးျခင္းရဲ႔အင္အားဘေလာ့ပိုင္ရွင္အစ္ကုိႀကီးမွကၽြန္ေတာ့္အား ဖိတ္ေခၚ၍ေရးသား ခုိင္းျခင္းေၾကာင့္ ေရးသားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေနာင္ေနာက္ကၽြန္ေတာ္ စာမ်ားေရးသည့္အခါတြင္ ႏုိင္ငံေရးသတင္း ႏွင့္အေမ့ဂုဏ္ျပဳသတင္းမ်ားမွ လဲြ၍တျခားမည္သည့္အေၾကာင္းမွေရးသားျခင္းျပဳမည္ မဟုတ္ကိုႀကိဳတင္အသိ ေပးအပ္ပါသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏုိင္ငံေတာ္ႏွင့္အေမမွလဲြ၍ မည္သည့္အရာကိုမွ မခ်စ္တတ္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
(ကိုရဲ - ေသြးသစ္)

No comments: