ေလတပ္တြင္ ရာထူးတိုးျမင့္ရန္ အလားအလာမရွိေသာ ေလသူရဲမ်ားကို CPL အထူးသင္တန္းမ်ား တက္ခိုင္းေနတဲ့သတင္းအား ေလတပ္ဦးစီး အရာရွိမ်ားက စည္းလံုးျခင္းရဲ အင္အားဝက္ဘ္ဆိုဒ္သို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။ ေလသူရဲမ်ားမွာ ကက(ေလ)ဖြဲ႔စည္းပံုအရ တဆင့္ျမင့္ ရာထူးျဖစ္တဲ့ ဒုဗိုလ္မွဴးႀကီးေပးရန္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားရွိေနၿပီး၊ ၄င္းအေျခအေနကို တားဆီးရန္ ေလသူရဲမ်ားအနက္မွ နည္းျပမဟုတ္သူမ်ား၊ တပ္မေတာ္တြင္ ဆက္ေနရန္ ဆႏၵမရွိသူေလသူရဲမ်ားအားပို႔ ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာနတြင္ Commercial Pilot License-CPL သင္တန္း (၂)လသို႔ တက္ေရာက္ခြင့္ေပးထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။ အဲဒီေလသူရဲမ်ားဟာ ပထမ အသုတ္အျဖစ္ (၁၀၀)ဦး စီစစ္ေရြးခ်ယ္ထားၿပီး ေလေၾကာင္းကုမၸဏီမ်ားသို႔ ေျပာင္းေပးရန္ ေရွ႕ဦးစြာ CPL အထူးသင္တန္းကို တက္ေရာက္ရပါမည္ဟု သိရပါတယ္။ အဲဒီ CPL သင္တန္းေၾကးမွာ က်ပ္ ၃သိန္းခြဲ ျဖစ္ၿပီး၊ ယခု အသုတ္ပါသူမ်ားမွာ က်ပ္ ၁သိန္းခြဲသာ သြင္းရမည္ဟုလည္း သိရပါတယ္။ ေလသူရဲအရာရွိမ်ားအေနနဲ႔ ေဘာင္၀င္သူေရာ မ၀င္သူမ်ားပါ ထိုအသုတ္တြင္ ပါရွိေရးအတြက္ ဆိုင္ရာ၊ပိုင္ရာအသီး သီးျဖင့္ ႀကိဳးစားေနၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။ ေလသူရဲမဟုတ္တဲ့ က်န္အရာရွိမ်ားအနက္မွ အဆင့္တိုးမရေတာ့မည့္ သူမ်ားကိုလည္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ရွင္းထုတ္သြားမည္ဟု သိရပါတယ္။ တပ္မေတာ္(ေလ)မွာ DSA (၄၁/၄၂) က ဗိုလ္မွဴးေတြ အရမ္းမ်ားေနသလို တက္လမ္း မရွိႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔ တြက္ဆသူေတြ မ်ားၿပီး အခ်ိဳ႕က ထြက္စာတင္သလုိအခ်ိဳ႕ က ၀န္ႀကီးဌာန ေျပာင္းဖို႕ လုပ္ေနျခင္းအား သိရွိရလို႔ ဇြန္လက လုပ္ခဲ့ေသာ ကက(ေလ) ေလးလ ပတ္အစည္းအေဝးမွာ ေဆြးေႏြးခဲ့စဥ္က ေလသူရဲ ဗိုလ္မွဴး မ်ားထဲမွ နည္းျပ လည္း မဟုတ္...အုပ္မွဴး လည္း မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ေသာ ဗိုလ္မွဴး ၁၀၀ အား CPL လိုင္စင္ ေပးကာ အရပ္ဘက္ ကုမၸဏီမ်ား သို႔ ေျပာင္းေပးရန္ အဆိုျပဳခ်က္ ကို ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္(ေလ)က သေဘာတူခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပထမ အသုတ္ ဗိုလ္မွဴး ၂၀ ဦးကို ၁-၈-၂၀၁၁ ရက္ေန႔တြင္ ေလေၾကာင္းပညာသိပၸံ (DCA) မွာ Commercial Pilot License သင္တန္း ၃ လ ၾကာ တက္ေရာက္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး သင္တန္းေၾကး ၃ သိန္းခြဲ (သို႕မဟုတ္) ၁ သိန္းခြဲ သြင္းကာ ၄င္း သင္တန္းၿပီးပါက အရပ္ဘက္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားသို႔ တပ္မွ အၿငိမ္းစားေပးလိုက္ကား ေစလႊတ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္ ၈၀ ဦးကို ေနာက္ထပ္ ၂၀ ဦးစီ အသုတ္လိုက္ တက္ေစမွာ ျဖစ္သလို...စိစစ္ ေရြးခ်ယ္မႈ ကို ဌာနခ်ဳပ္မွဴး မ်ားနဲ႔ ေလခ်ဳပ္ ကိုယ္တိုင္ ကိုင္တြယ္ပါတယ္။ အလားတူ အဆင့္တိုးရန္ မရွိေတာ့ေသာ စက္မႈ လက္မႈ ဌာနခြဲေအာက္မွ အရာရွိမ်ား ကိုလည္း အခ်ိဳ႕ေသာ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ား သို႕ ေျပာင္းေပးမယ္လို႔ သိရပါတယ္။ တပ္မေတာ္(ေလ) မွ အရာရွိမ်ား စိတ္ဓါတ္ ပ်က္ျပားေနမႈ ကို နည္းလမ္းရွာ ေျဖရွင္းရန္ ေလခ်ဳပ္ က Initiate မလုပ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေအာက္ေျခနဲ႔တိုက္ရိုက္ ထိေတြ႕ေနရေသာ ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မွဴး အခ်ိဳ႕က နည္းလမ္းရွာေဖြကာ အဆူခံ၊ အဆဲခံ တင္ျပျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကက(ေလ)ွ ဦးစီး အရာရွိမ်ားထံမွ သိရပါတယ္။ သို႕ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ေသာ နည္းျပ ဗိုလ္မွဴးမ်ား၊ အဆင့္တိုးရန္ မေသခ်ာတဲ့ ဒုဗိုလ္မွဴးႀကီး မ်ားကလည္း တပ္မွာ ဆက္မေနလိုေတာ့ ေၾကာင္း ထြက္စာ တင္ထားၾကသျဖင့္ ထို အေရးကို ကိုင္တြယ္ရန္ လည္း နည္းလမ္းရွာေနၾကတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ တပ္မွထြက္ခြင့္ တင္ထားသု အရာရွိ (၃၀) ဦး ခန္႕ႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာနသို႕ ေျပာင္းေရႊ႕ရန္ ခြင့္ ျပဳခ်က္ ေတာင္းထားသူ (၆၀) ဦးခန္႔ရွိသလို စစ္သည္မ်ားအနက္ အၾကပ္ႀကီးႏွင့္ အထက္ အမ်ားစု ကလည္း တပ္ထြက္ခြင့္ ရ႕က ထြက္လိုၾကတယ္လို႔ ၾကားသိရေၾကာင္း ဦးစီးအရာရွိမ်ားထံမွ စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အားဝက္ဘ္ဆိုဒ္သို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။
.
.
.
.
.
August 12, 2011
CPL အထူးသင္တန္းသတင္း
ေလတပ္တြင္ ရာထူးတိုးျမင့္ရန္ အလားအလာမရွိေသာ ေလသူရဲမ်ားကို CPL အထူးသင္တန္းမ်ား တက္ခိုင္းေနတဲ့သတင္းအား ေလတပ္ဦးစီး အရာရွိမ်ားက စည္းလံုးျခင္းရဲ အင္အားဝက္ဘ္ဆိုဒ္သို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။ ေလသူရဲမ်ားမွာ ကက(ေလ)ဖြဲ႔စည္းပံုအရ တဆင့္ျမင့္ ရာထူးျဖစ္တဲ့ ဒုဗိုလ္မွဴးႀကီးေပးရန္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားရွိေနၿပီး၊ ၄င္းအေျခအေနကို တားဆီးရန္ ေလသူရဲမ်ားအနက္မွ နည္းျပမဟုတ္သူမ်ား၊ တပ္မေတာ္တြင္ ဆက္ေနရန္ ဆႏၵမရွိသူေလသူရဲမ်ားအားပို႔ ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာနတြင္ Commercial Pilot License-CPL သင္တန္း (၂)လသို႔ တက္ေရာက္ခြင့္ေပးထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။ အဲဒီေလသူရဲမ်ားဟာ ပထမ အသုတ္အျဖစ္ (၁၀၀)ဦး စီစစ္ေရြးခ်ယ္ထားၿပီး ေလေၾကာင္းကုမၸဏီမ်ားသို႔ ေျပာင္းေပးရန္ ေရွ႕ဦးစြာ CPL အထူးသင္တန္းကို တက္ေရာက္ရပါမည္ဟု သိရပါတယ္။ အဲဒီ CPL သင္တန္းေၾကးမွာ က်ပ္ ၃သိန္းခြဲ ျဖစ္ၿပီး၊ ယခု အသုတ္ပါသူမ်ားမွာ က်ပ္ ၁သိန္းခြဲသာ သြင္းရမည္ဟုလည္း သိရပါတယ္။ ေလသူရဲအရာရွိမ်ားအေနနဲ႔ ေဘာင္၀င္သူေရာ မ၀င္သူမ်ားပါ ထိုအသုတ္တြင္ ပါရွိေရးအတြက္ ဆိုင္ရာ၊ပိုင္ရာအသီး သီးျဖင့္ ႀကိဳးစားေနၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။ ေလသူရဲမဟုတ္တဲ့ က်န္အရာရွိမ်ားအနက္မွ အဆင့္တိုးမရေတာ့မည့္ သူမ်ားကိုလည္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ရွင္းထုတ္သြားမည္ဟု သိရပါတယ္။ တပ္မေတာ္(ေလ)မွာ DSA (၄၁/၄၂) က ဗိုလ္မွဴးေတြ အရမ္းမ်ားေနသလို တက္လမ္း မရွိႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔ တြက္ဆသူေတြ မ်ားၿပီး အခ်ိဳ႕က ထြက္စာတင္သလုိအခ်ိဳ႕ က ၀န္ႀကီးဌာန ေျပာင္းဖို႕ လုပ္ေနျခင္းအား သိရွိရလို႔ ဇြန္လက လုပ္ခဲ့ေသာ ကက(ေလ) ေလးလ ပတ္အစည္းအေဝးမွာ ေဆြးေႏြးခဲ့စဥ္က ေလသူရဲ ဗိုလ္မွဴး မ်ားထဲမွ နည္းျပ လည္း မဟုတ္...အုပ္မွဴး လည္း မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ေသာ ဗိုလ္မွဴး ၁၀၀ အား CPL လိုင္စင္ ေပးကာ အရပ္ဘက္ ကုမၸဏီမ်ား သို႔ ေျပာင္းေပးရန္ အဆိုျပဳခ်က္ ကို ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္(ေလ)က သေဘာတူခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပထမ အသုတ္ ဗိုလ္မွဴး ၂၀ ဦးကို ၁-၈-၂၀၁၁ ရက္ေန႔တြင္ ေလေၾကာင္းပညာသိပၸံ (DCA) မွာ Commercial Pilot License သင္တန္း ၃ လ ၾကာ တက္ေရာက္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး သင္တန္းေၾကး ၃ သိန္းခြဲ (သို႕မဟုတ္) ၁ သိန္းခြဲ သြင္းကာ ၄င္း သင္တန္းၿပီးပါက အရပ္ဘက္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားသို႔ တပ္မွ အၿငိမ္းစားေပးလိုက္ကား ေစလႊတ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္ ၈၀ ဦးကို ေနာက္ထပ္ ၂၀ ဦးစီ အသုတ္လိုက္ တက္ေစမွာ ျဖစ္သလို...စိစစ္ ေရြးခ်ယ္မႈ ကို ဌာနခ်ဳပ္မွဴး မ်ားနဲ႔ ေလခ်ဳပ္ ကိုယ္တိုင္ ကိုင္တြယ္ပါတယ္။ အလားတူ အဆင့္တိုးရန္ မရွိေတာ့ေသာ စက္မႈ လက္မႈ ဌာနခြဲေအာက္မွ အရာရွိမ်ား ကိုလည္း အခ်ိဳ႕ေသာ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ား သို႕ ေျပာင္းေပးမယ္လို႔ သိရပါတယ္။ တပ္မေတာ္(ေလ) မွ အရာရွိမ်ား စိတ္ဓါတ္ ပ်က္ျပားေနမႈ ကို နည္းလမ္းရွာ ေျဖရွင္းရန္ ေလခ်ဳပ္ က Initiate မလုပ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေအာက္ေျခနဲ႔တိုက္ရိုက္ ထိေတြ႕ေနရေသာ ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မွဴး အခ်ိဳ႕က နည္းလမ္းရွာေဖြကာ အဆူခံ၊ အဆဲခံ တင္ျပျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကက(ေလ)ွ ဦးစီး အရာရွိမ်ားထံမွ သိရပါတယ္။ သို႕ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ေသာ နည္းျပ ဗိုလ္မွဴးမ်ား၊ အဆင့္တိုးရန္ မေသခ်ာတဲ့ ဒုဗိုလ္မွဴးႀကီး မ်ားကလည္း တပ္မွာ ဆက္မေနလိုေတာ့ ေၾကာင္း ထြက္စာ တင္ထားၾကသျဖင့္ ထို အေရးကို ကိုင္တြယ္ရန္ လည္း နည္းလမ္းရွာေနၾကတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ တပ္မွထြက္ခြင့္ တင္ထားသု အရာရွိ (၃၀) ဦး ခန္႕ႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာနသို႕ ေျပာင္းေရႊ႕ရန္ ခြင့္ ျပဳခ်က္ ေတာင္းထားသူ (၆၀) ဦးခန္႔ရွိသလို စစ္သည္မ်ားအနက္ အၾကပ္ႀကီးႏွင့္ အထက္ အမ်ားစု ကလည္း တပ္ထြက္ခြင့္ ရ႕က ထြက္လိုၾကတယ္လို႔ ၾကားသိရေၾကာင္း ဦးစီးအရာရွိမ်ားထံမွ စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အားဝက္ဘ္ဆိုဒ္သို႔ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment